Saturday, December 08, 2007

La Boquita Maldita feat. Miruna & Zoso

Dupa cum am promis acum niste zile (cam multe, dar e numai vina lui ecostin), iaca video despre cum m-am facut de ras dar si cu o sticla de Bailey's pe care eu si Boquita o s-o bem de revelion (caci acum sta cuminte la 'mneaei in biblioteca, dupa cum singura a spus). Toate video, mai putin ultimul, via eCostin, evident.

First, ladies and gentlemen, La Boquita Maldita & Miruna!


Apoi, ca sa nu ne plictisim, am cantat si singure ca doar na, deja ne facusem incalzirea. Miruna....



La Boquita aka Daniela



Eu si Zoso [eu zic ca peste asta se poate sari ca suntem total afoni]



Sau daca doriti un alt unghi de abordare pentru lalaiala de mai sus, voila



Pana la urma tot in cuplu e mai bine, asa ca eu si Daniela o sa dam lovitura probabil la un alt karaoke, deja a inceput sa ne placa:). Plus ca am gasit si melodia perfecta pentru noi.

Ah, era sa uit: merci mai eCostin:). Pentru filmare si postare.

1 comment:

Anonymous said...

Hei .. buna!
Te-am salutat si pe blogul Aurei, dar am zis sa o fac si aici.
Am o poza cu tine si La Boquita in telefonul meu (de la karaoke), dar nu stiu pe ce adresa de email sa ti-o trimit (ca ati iesit tare frumusele) :)