Thursday, December 06, 2007

Miruna, cardul si Hi5

Uitasem sa povestesc ce-am patit azi. De fapt totul a inceput saptamana trecuta cand mi-am dat seama ca nu mai am cardul. Adica acel card, cu toti banii pe el. Ma duc la banca si spun ca am nevoie de unul nou ca asta si asa expira curand.

Azi de dimineata ma gandesc ca ar fi bine sa ma duc sa-l iau, ca ramasesem leftera. Dar imi dau seama ca nu mai am buletinul! Eram blocata. Nu tu bani, nu tu buletin, nimic! Iau pasaportul si ma duc totusi, poate am noroc. Imi gasisera cardul intr-un ATM (damn BCR ATM, prima data dau banii, si dupa niste vreme cardul, d-aia il uit mereu, ca nu e prima data) si am putut sa-l iau cu pasaportul. Buletinul meu nu era la ei ca am intrebat. Ajung la munca. Printre hartiile de pe birou vad factura de la cadoul pentru Miri de saptamana trecuta. Si-mi pica fisa: buletinul meu e la prietenii de la digital camera! Sun la ei si le spun problema. Baiatul de acolo zice: aaaaa, da, e la noi buletinul dvs., cand am vazut ca e aici v-am cautat pe net, dar nu am gasit un numar de telefon asa ca v-am lasat un mesaj pe Hi5! :))))))). And they really did! Uite cum suna mesajul: "Nu am gasit alta modalitate de a va anunta, dar cartea d-voastra de identitate se afla la sediul firmei noastre. Va rugam sa ne contactati la unul din numerele de tlf..."

That made my day! Dar ma mir ca nu mi-au lasat totusi un comment pe blog, ca pe asta sigur l-au gasit mai repede pe google. Dar apreciez extrem inventivitatea:)), pe bune. S-a gandit omul ala ca poate poate exist pe Hi5 si iata ca n-a gresit:). Uite d-aia am eu conturi pe toate porcariile astea de social networks! Nu intru niciodata pe ele, dar nu se stie ce mai uit si pe unde si asa ma gaseste lumea:)).

Cel mai tare a fost C., mi-a zis: auzi, dar de ras nu e ca aia ti-au lasat mesaj pe Hi5, ci ca tu ai cont pe Hi5:))! La ce naiba-ti trebuie??

E, si cu ocazia asta am intrat si eu pe Hi5 sa vad care mai e treaba. Am o gramada de oameni care asteapta sa-i trec in lista de prieteni (!!!) si niste comentarii de moderat de prin august de la niste pustani care imi spun cat de rau sucks Bucurestiul. Oh, well... Hi5...

No comments: