Saturday, December 08, 2007

weekend

OMG, cat de bine e in weekend! Inca nu-mi revin de bucurie ca am dormit suficient, ca am avut timp sa-mi beau cafeaua cu lapte si sa-i si simt gustul, ca am putut sa ma intind de o mie de ori inainte sa ma dau jos din pat...
Mama mea a decis ca un aparat foto ar fi cadoul perfect de ziua mea, numai ca trebuie sa ii spun eu exact ce vreau, ca ea oricum nu se pricepe:). Si ma gandesc ca e o idee foarte buna, chiar mi-as dori unul! Evident ca nu vreau cine stie ce minune de DSLR, ca nu am innebunit la cap si nici nu-s asa de smechera ca unii, vreau o "sapuniera" care sa scoata niste poze misto si care totusi sa aiba niste optiuni, ca nu-s batuta-n cap:P. So, daca aveti careva vreo recomandare, lista de comentarii arata 0 so far, feel free to fill in:).
Cand mi-am exprimat dorinta asta la munca, za robi a inceput sa faca misto de mine: "maaama, sa vezi acu' ce flashuri peste tot p-aci... O sa-si faca poze ea cu blogu, ea cu premiile, ea cu biroul":)))). Za robi, promit sa nu aduc foarte des aparatul la munca.
Ah, ma duc sa mai lenevesc putin:).

No comments: