Monday, December 10, 2007

www.anurim.com

Dragi oameni care intrati pe acest blog, vreau sa fac un anunt important pentru mine: de azi am propriul meu domeniu!!! Sunt megasupercalifragilistic de incantata si abia astept sa transfer tot continutul acestui blog pe noua adresa:). Evident ca prietenii mei Victor (merci de gazduire) si Costin vor innebuni din cauza mea si a sutelor de mii de intrebari gen "auzi, da aici cum fac? dau continue?", asta in conditiile in care la munca lucrurile o cam iau razna si proiectele rasar ca ciupercutzele (:P) dupa ploaie. But o sa ma descurc eu cumva eventually si atunci sa te tii:)).

Pana una alta, am gasit alta dandana si nush ce sa fac, sa rad, sa plang: cei care au cautat "anurim" pe google au gasit prima data Anurim SRL, o firma care face ..... hartie igienica! Abia al doilea rezultat este blogul meu! Bine ca hartia igienica facuta de astia nu se numeste "anurim" ca nush ce faceam:)).

In the end, iaca o melodie care-mi place zilele astea (imi placea si in varianta Sam Cooke).

2 comments:

Anonymous said...

Sa-ti traiasca!
PS Ai un mail pe adresa de pe care ai comentat la mine ;)
Ingioi!

Miskin said...

buna Miruna